środa, 20 marca 2013

Postępy

Nie zdążyłam się jeszcze nacieszyć i pochwalić damskimi pompkami, jakie od ponad dwóch tygodni wytrwale ćwiczy moje dziecko, a ono już mnie wyprzedziło.



Dwa dni temu Wojtuś zaczął prostować nóżki w kolanach w pozycji na brzuchu:






Wczoraj moje dziecko zaczęło z tej pozycji siadać. Z wrażenia nie zdążyłam tego udokumentować.

Wojtek stał się też dzieckiem mobilnym - ostatnio spuściłam go z oczu na chwilę i zamiast na macie znalazłam go pod łóżkiem.
Ponadto do słownika doszły nowe głoski: b, m, ł. Młody pięknie gaworzy, wprawiając tym w zachwyt głównie babcie (baba, buba).
Zaczęliśmy też przygodę ze startą marchewką, bo utrzymuje już pion siedząc sam. Kupki stały się dzięki temu bardziej zwarte.

Ogólnie to coraz fajniejszy z niego facet :)

15 komentarzy:

  1. Wow! Idzie jak burza! :D niedługo mojego Wojtka w rozwoju wyprzedzi :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Weź, nie mów nawet :D
      Może to imię determinuje szybki rozwój ;)

      Usuń
    2. Kto wie, może coś w tym imieniu jest :D Ale pocieszę Cię - mój teraz nieco zwolnił z rozwojem :D

      Usuń
    3. To przez chorobę - wyzdrowieje i zobaczysz - zacznie dodawać i odejmować w zakresie dziesięciu, ja Ci to mówię :D

      Usuń
  2. Dokładnie :D
    Super szybkie postępy :D Rewelka :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jasne, że jest fajny facet:)

    Brawo WOjtuś!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Brawo! Ale on już duży chłopak jest! Nie mogę się napatrzeć!! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Gratuluję - u nas dopiero pojawiają się pierwsze nieśmiałe pompki. Kurcze - zaraz Ci się Wojtuś rozgada na całego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :)
      Pompeczki są super, tylko patrzeć i Karolek zacznie pompować jak należy :)

      Usuń
  6. bardzo fajnie tu u Ciebie!
    trafiłam przypadkiem, ale pewnie zostanę na dłużej:)

    pozdrowienia
    Domcia
    http://mama-w-uk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to teraz sie zacznie ;) wiem co mowie bo takie figur moja dama odwalala jakies 3 miesiace temu, a teraz chodzi przy meblach :P

    OdpowiedzUsuń