poniedziałek, 30 stycznia 2012

-15...

... i przeprosiłam się z komunikacją miejską :)

8 komentarzy:

  1. Oj teraz to i jak cieplej będzie, a ślisko, to będziesz obcować zapewne z komunikacją miejską z racji bezpieczeństwa :) Ja odkąd zima do nas zawitała obcuję z MPK, bo strach że chodniki nie posypane i wywrotkę można zaliczyć co mocno nie wskazane jest! Trzymaj się ciepło, a przede wszystkim zdrowo

    nie-pytaj-dlaczego.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też tyle, masakra..aż się nie chce z domu wychodzić;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tylko nie zmarznij za bardzo:)
    ps.
    w wolnej chwili zapraszam do mnie
    www.to-tu.info

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w pierwszych miesiącach nie mogłam jeździć autobusami, zbyt mi było niedobrze :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mówią, że będzie jeszcze zimniej ;-)

    Gratulacje, piękne dwie kreski!!

    Magda
    http://niespelnione-do-spelnienia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze ze dołączyłas do naszego grona gratuluje dwoch kresek!! zapraszam do siebie, bedziemyrodzicami.blogspot.com pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluje ;-) trafiłam przypadkiem, dodałam się do obserwatorów i będę odwiedzać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Co słychać?:> Napisz coś, bo jestem ciekawa co u Ciebie!:)

    OdpowiedzUsuń