niedziela, 22 stycznia 2012

Cień kreski

I cień nadziei.
Wczoraj zrobiłam kolejny. Miałam nadzieję, że zrobię mężowi prezent z okazji urodzin. No i potencjalnym babciom.
Przez pierwsze trzy minuty nic się nie zmieniło. Zaczęłam płakać. Minęło pięć minut i w okienku pojawił się cień kreski. Płakać nie przestałam ze strachu, że znowu się nastawię, nakręcę, zafiksuję. I znowu się zawiodę.
Pokazałam mężowi, uronił łzę, przytulił. I zaczął szukać w internecie grafik pozytywnych testów.


Wciąż się boję, że okres nadejdzie. Do tej pory nie przyszedł. Oby się nie zjawił.

12 komentarzy:

  1. Trzymam mocno kciuki, aby to było to! Z tego co wiem, to ciemność czy jasność kreski nie ma znaczenia:) Ważne, że są dwie. Najlepiej powtórz test jutro!:) Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam dużo dzieciaczków, które na początku były tylko cieniem kreski, także jest dobrze :D trzymam kciuki za Was :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. moja córka jest cieniem cienia kreski ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Od cienia się zaczyna, u mnie też był cień. Aby wredna Cie opuściła na kilka miesięcy. Zaciskam za to piąchy.
    Polecam http://www.canyouseealine.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój syn tez jest cieniem kreski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Leć na bete:) ona daje spokój:) trzymam kciuki!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. betka cię na pewno uspokoi :-) powodzenia~!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niski poziom HCG i dlatego,może za wcześnie.Ja przy pierwszej ciąży zrobiłam takich testów aż 4 bo uwierzyć w te blade kreski nie mogłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja dwójka dzieci to takie cienie - kreski ;-) Pierwszy raz to nie zauważyłam od razu... Robiłam wcześnie rano i zaryczna poszłam dalej spać. Potem, później kiedy już wstałam postanowiłam jeszcze raz zobaczyć na własne oczy "owoc" mojej porażki. W łazience miałam okno i o tej porze świeciło już w nie słońce... patrzę... jeszcze raz patrzę... i oczom nie wierzę! Słaba, bledziutka...ale jest! Mąż stwierdził,że mam przywidzenia... Przywidzenie ma osiem lat... :-))
    Pozdrawiam i trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń